neuromàrqueting m

neuromarquètingPrimera documentació: 23/06/2010

Tipus composició híbrida
Contextos A investigar en aquest camp s’ha dedicat l’últim any l’associació Sport Cultura Barcelona, que ahir va organitzar a Esade una trobada amb dos professors experts en ciències que semblen alienes: la biologia i el màrqueting. Resultat, una nova paraula que té a penes sis anys de vida: neuromàrqueting. [El Periódico, 23/06/2010]
De fet, de tant en tant es vanten de contractar professionals del neuromàrqueting, i d’enviar-nos els missatges “segmentats segons el nostre particular target”. [Avui, 27/02/2019]
Observacions El neuromàrqueting és una disciplina que estudia els efectes de la publicitat en el cervell humà, a través de mètodes neurocientífics, com la ressonància magnètica o el seguiment ocular. El propòsit d’aquests estudis és esbrinar la conducta del consumidor per establir patrons de resposta a un conjunt d’estímuls, la qual cosa permet produir un material publicitari més eficient, així com canviar els anuncis i les tècniques de captació menys productives.

Un pensament sobre “neuromàrqueting m

  1. Retroenllaç: (CA) – Neolosfera: neuromàrqueting | Observatori de Neologia – 📚 Glossarissimo!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s