storytelling m

magic open book of fantasy stories

Primera documentació: 3/11/1995

Tipus manlleu de l’anglès
Contextos Es prefereix, en canvi, donar rellevància al que es coneix com a storytelling, o la narració i descripció acurada, per part del màster, de la història i l’univers en què es mouen els jugadors. [La Vanguardia, 3/11/1995]
Les tècniques d’storytelling permeten consolidar un perfil de marca, diferenciar-te, aconseguir més visibilitat per als continguts i crear vincles amb els clients i prescriptors. [Barcelona Activa Cibernàrium, 1/04/2016]
Observacions En anglès, storytelling vol dir ‘narració d’una història’, que és una activitat que comparteixen totes les cultures com a mitjà per entretenir, educar, transmetre la tradició o fins i tot inculcar valors morals. Actualment també s’hi recorre amb finalitats educatives, però més enllà d’això ha entrat en l’àmbit dels negocis i, sobretot, de la publicitat i el màrqueting, ja que mitjançant una història real o de ficció es pretén establir un vincle emocional entre el públic al qual s’adreça i la marca que es pretén vendre fent-li arribar un missatge determinat.

El Termcat proposa el sintagma relat de marca com a alternativa per evitar el manlleu, però a l’Observatori no n’hem documentat cap ocurrència.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s